Thursday, September 17, 2009

Gata cu negativismul. Hai sa povestesc si lucruri pozitive

Imi reciteam post-urile si mi-am dat seama ca multe dintre ele sunt critici la adresa unor persoane sau ale unor stari de fapt. Gata! Ca nu m-am intors in tara ca sa critic tot ce vad. Pe bune ca nu mi se pare asa deprimanta Romania sau Bucurestiul. Cateva lucruri care imi plac:

1. Gasesti mici localuri, locuri si locsoare in marea de imitatie si mercantilism care chiar te surprind in mod placut. Spre exemplu, in Centrul Vechi este o minuscula galerie de arta care imi place la nebunie. Cafe Lente este un alt loc care imi place.

2. Nu stiu daca autoritatile cheltuie banii cu folos sau nu, dar evenimentele culturale si artistice abunda. Si e bine. Deunazi eram prin preajma Ateneului si am auzit muzica clasica. Si m-am dus la scena. Concert simfonic in aer liber al Filarmonicii din Pitesti. M-a uns la suflet. De asemenea, numeroasele evenimente de zilele Bucurestiului. Abia astept sa ma duc weekendul asta.

3. Parcurile si bulevardele din Bucuresti. Or fi ele prost facute si planuite, dar arata bine.

4. Poate ar fi trebuit sa fie la nr 1. Oamenii. Unii dintre ei exceptionali. Sunt multi marlani, inchisi la minte, mistocari, e adevarat. Dar am cunoscut si oameni de-a dreptul minunati si inteligenti. Chiar nu stiu ce m-as fi facut in orasul asta fara uniia dintre prietenii pe care i-am cunoscut de curand. Unii filantropisti, oameni de afaceri cu fundatii de caritate, profund interesati de societatea romaneasca si dornici si capabili sa o schimbe in bine, atat cat pot.

Si acum, din categoria lucrurilor personale. O sa fiu intervievator pentru Yale, impreuna cu alti doi care au studiat acolo. Si asta in conditiile in care Yale nu avea nici un intervievator la Bucuresti. Abia astept. Weeeeeeee!

Gata! Este si bune, mai este si bune pe la Bucuresti.

No comments:

Post a Comment