Thursday, June 25, 2009

Coruptie in regatul lui Mazare

Cel care deunazi facea mare tam tam la sedinta comitetului executiv al PSD cum ca PDL-istii ar fi corupti ar face bine sa se uite si in ograda proprie, ba chiar si in oglinda, ca miroase a coruptie de departe tare.

http://www.mediafax.ro/social/politisti-de-la-serviciul-politiei-rutiere-constanta-si-patru-civili-suspectati-de-coruptie.html?1688;4594978

Azi, Mediafax reporteaza ca o ancheta a jandarmilor, a DGA si a parchetului Constanta a depistat 39 de gabori suspectati de coruptie, plus numai-surpriza- vreo 4 civili. Mai sa fie, numai astia patru or fi mers cu pliculetul ca sa ii convinga pe domnii politisti ca au respectat codul rutier intocmai?

Amu, ca si fiu corecta, trebuie sa mentionez ca politia rutiera din toata tara, si nu numai din Constanta, e putred de corupta. Pai dadui si eu de carnet nu demult, si Dl. Colonel Capatan, seful Politiei Rutiere din GL, s-a dat la mine in sala de examen (ala pe calculatoare). Ba mai mult, mi-a dat nr sau de mobil pe hartiuta cu codul de bare care ti se da la examenul de sala si mi-a zis sa-l sun. Eu nu l-am sunat, dar nici el nu s-a razbunat pe mine la traseu, tre sa recunosc. Adica nici n-am picat la el, thank God. Daca as considera ca DNA chiar isi face datoria, i-as baga o plangere necugetatului colonel de nu s-ar vedea. Da pentru asta e nevoie de ancheta, de-aia cu criminalisti care sa compare scrisul lui de mana cu ala din acte oficiale si mai e nevoie de BUNAVOINTA. Asta lipseste cu desavarsire, asa ca nici nu ma bag. Fustangiu sau corupt sau ambele, Dl Colonel si-a facut veacul in politia rutiera din Gl fara a fi deranjat de nici o autoritate. Ca vorba ceea, e Colonel. Jos palaria!

1 comment:

  1. Cred ca lucrurile pot fi privite si altfel.. daca nu se facea nicio ancheta, in schimb apareau stiri in presa, atunci trebuia sa iti pui intrebarea pe ce cuib de viespi sta Mazare. In situatia data insa.. nu cred ca e vreo legatura.

    ReplyDelete