Thursday, June 25, 2009

Ziarele de scandal sunt rezistente la criza economica

Acelasi saptamanal, The Economist, relateaza ca ziarele si revistele de scandal din SUA sunt cele mai rezistente la criza economica, deoarece companiile prefera sa isi faca publicitate in paginile si pe website-urile lor, decat in ziare si reviste cu specific diferit. La baza acestui cerc vicios, cititori-revista-companii de publicitate, se afla cititorii, care continua sa cumpere tabloide la fel ca si inainte. Daca cititorii ziarelor de stiri sau economice au mai redus din cheltuieli si se uita pe internet in loc sa mai cumpere ziarul, iata ca aceia care prefera tabloidele s-au dovedit a fi un segment de piata inflexibil. Ei continua sa cumpere la fel ca inainte.

Si asta in ciuda faptului ca in ultimele sapte saptamani, US Weekly tot publica "stiri" despre acelasi cuplu de "vedete", o mama si tata cu opt copii care au un reality show. Vanzarile nu au scazut nici la People Magazine, a carui tiraj este de 43 milioane saptamanal.

Ce concluzie se poate trage? Ca pe timp de criza lumea sta acasa, mananca floricele si citeste ziare de scandal.

No comments:

Post a Comment